Kaip vėl namie (III dalis)

Paskelbta AndreliZzz Rgp 18, 2009 Kelionės |

New York
Luisas mus pasiėmė iš Niu Džersio Six Flags atrakcionų ir nusivežė į Norwich‘ą, Connecticut‘ą, kur aš gyvenau 2005 vasarą. Atsitūsinom tą vasarą nerealiai. Luisas šaunus bachurėlis, visų tą vasarą su manimi buvusių lietuvaičių numylėtinis. Per tą laiką, kol jo nemačiau, Luisas jau vedė, jo žmona laukiasi (turėjau progą susipažinti). Apžiūrėjau jo butą, katinus, mašinas… Luisas gyvena šauniai.

Luisas

Luiso ratai

Norwich‘e susitikau gerą draugą Tonį, kuris tris vasaras iš eilės buvo atskridęs į Lietuvą ir kaip pats sako yra lietuvis Antanas. Koks jis sulysęs, neįmanoma pažinti!..

Tonis

Tonis pavežiojo po Norwich‘ą, nuvežė į dar vieną naujai pastatytą kazino (MGM), aplankiau kitus du (Foxwoods ir Mohegan Sun, kuriame aš dirbau. Teigiama, kad jie yra didžiausi pasaulyje).

Norwichas

Mohegan Sun

Taip pat nuvažiavau apžiūrėti namo, kuri nuomojausi. Niekas nepasikeitę, vis dar turiu nuo jo raktus. :)

Mano namas

Susitikimas su Toniu buvo trumpas. Visi kartu papietavome mano pamegtame „King Whoa“, svajojau vėl suvalgyti savo mėgstamiausią „bone less BBQ spare ribs with pork fried rice“ (turbūt skaniausia, ką esu valgęs).

maistas

Įkalėm lietuviško suktinio, atsisveikinom ir Luisas nuvežė mus į Niu Jorką.

suktinis

atsisveikinimas

Niu Jorkas

Pasivaikščiojome po vakarinį/naktinį Niu Jorką, atėjo laikas ieškotis nakvynės. Turėjome susiradę per internetą nebrangų hostelį, Evaldas net 6$ rezervacijai pervedęs buvo. Ejom tuo adresu (į šiaurė nuo centrinio parko, 30 east 129 th street), juodžių kvartalas, pradėjo kabinėtis, o jokio hostelio nėra… Paskambinau į duris, atidarė tamsiaodė moteris ir parodė į visai kita hostelį. Nuėjom ten. Kadangi buvom tolokai nuo oro uosto, o skrydis laukė 9 ryto, tad reikėjo piko metu važiuoti per visą Niu Jorką, nusprendėm, kad kelsimės 6. Jau buvo vidurnaktis. Nusprendėm pataupyti ir šiek tiek nusnausti dorm‘e, kur miega 12 žmonių. Kiemelyje susipažinome su tokiu Dima iš baltarusijos, kuris gyvena Naujojoje Zelandijoje, bet vasarai atvažiavo padirbėti į NY ir kol kas ieškosi, kur gyventi, tad miega hosteliuose.

Dima

Nuėjome miegoti, buvome mes ir dar pora žmonių,

dormas

Apie 3 nakties atėjo stora girta juodaodė moteris ir pradėjo kelti triukšma, klausti, kur jos daiktai. Kadangi ji daiktus buvo susidėjusi ant mano lovos, aš juos perdėjau ant šalia esančios. Ji nuėjo miegoti ir pradėjo taip knarkti, kaip aš dar nebuvau girdėjęs (tikrai nežmoniškai garsiai). Pabudo visi, pradėjo šūkalioti, bandyti ją žadinti, bet moteriškė nereagavo. Negana to, kad ji knarkė, įkvėpdama sujudindavo visą mano lovą, kadangi miegojome dviaukštėse lovose, o man teko laimė miegoti virš jos… Evaldas su Gražvydu juokėsi ir skundėsi, kad neįmanoma miegoti. Aš jiems atsakiau, kad knarkia tai po manim, tad nėra jiems ko skųstis, jų lova bent netrūkčioja. :D

Pasisakykite

Copyright © 2018 Andriaus BLOGas Visos teisės saugomos.